Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii:

Vážený zákazník,

radi by sme Vám ponúkli niekoľko praktických rád, pre vhodné a bezproblémové zasielanie reklamovaného tovaru. Viď. nižšie nájdete jednoduchý a stručný návod, ako postupovať pri uplatnení reklamácie. Ak dodržíte uvedené pokyny, Vaša reklamácia bude zaslaná späť k Vám riadne opravená a navyše podstatne skôr, než v 30- dňovej lehote, ktorú ukladá zákon.

Vhodné balenie - originálny kartón

Starostlivo zabaľte Vašu reklamáciu do originálneho, prípadne do náhradného (odolného) kartónu. Vnútorné výplne môžete nahradiť vrstvou baliaceho alebo novinového papiera, molitanom a pod. Nezabudnite odstrániť náplne - vodu u domácich vodární, benzín pri motorových píl apod. Stroj odosielajte v polohe, v ktorej bol umiestnený v originálnom obale, (vhodné je označiť nálepkou so šípkou).

Priložte potrebné doklady:

  • Originál záručného listu
  • Vrátane vyplnených informácií - názov tovaru, dátum predaja a pečiatka predajcu.
  • predajný doklad
  • originál dokladu si ponechajte kvôli prípadnej možnej strate
  • Reklamačný list
  • Vrátane reklamovanej chyby, ktorú presne pomenujte.
  • Ďalej uvedenie Vášho mena, adresy, telefónneho spojenia, prípadne ďalších kontaktných informácií.

Najvýhodnejší spôsob

  • V mieste predaja / kúpa tovaru

Odovzdaním Vašej reklamácie predajcovia Vaša starosť o ďalší priebeh vybavovania končí. Predajca v spolupráci s naším servisným strediskom vybaví odvoz tovaru, opravu a včasné vrátenie späť k predajcovi. Ďalej Vás vyrozumie o vyzdvihnutí vybavenej reklamácie.

  • Odoslaním Vašej reklamácie na adresu servisného strediska

Adresa pre zaslanie reklamácie:
Steen QOS s.r.o.
Vojkovice 58
362 73 Vojkovice

Zákaznícke oddelenie:
telefón: +420 737 475 898
e-mail: odbyt@sharks-cz.cz

Výhodou tohto spôsobu je rýchlejšie vybavenie Vašej reklamácie. Reklamácia od Vás odchádza priamo na servisné stredisko (nehrozí zdržanie u predajcu). Však zákazník si hradí odoslanie reklamácie na servisné stredisko sám.

  • Osobným dovozom zákazníka do miesta servisného strediska

Podľa Vašej telefonického dohovoru s servisným technikom, je možné si dohodnúť termín opravy prípadne odbornú konzultáciu a reklamáciu osobne zaviezť do miesta servisného strediska.

Veríme, že služby spoločnosti Steen QOS s.r.o. Vám budú maximálne vyhovovať. Neváhajte nás kontaktovať pri akomkoľvek probléme, radi pomôžeme k Vašej spokojnosti.

Váš team Steen QOS s.r.o.

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné